درباره ما

مرحله اول توسعه


شرکت ابزار پزشکی مبتکران پارسیان درمان دارای شبکه گسترده عرضه و فروش محصولات در سراسر کشور می باشد و در حال حاضر دارای بیش از 40 نمایندگی فعال در استان ها و شهر ها ی مختلف کشور است. همچنین محصولات اسوه به بیش از 400 بیمارستان عرضه می شود.

مرحله دوم توسعه

از نظر طراحی باید عنوان نمود که طراحی محصولات تولیدی شرکت کاملا منطبق بر برندهای معروف و شناخته شده این صنعت در کشورهای اروپایی و امریکایی است که در این راستا استفاده از تجهیزاتی نظیر دستگاه اندازه گیری اپتیک (VMM) و همچنین اسکنرهای سه بعدی به همراه نرم افزارهای تخصصی طراحی کمک شایانی به دقت طراحی ها نموده است.

مرحله سوم توسعه


ستفاده از دستگاه های اتوماتیک در ساخت قطعات که نتیجه آن دستیابی به دقت ابعادی بالا و تضمین کیفیت در تمام قطعات تولیدی شرکت می باشد. از جمله این دستگاه ها در بخش تولید می توان به انواع CNC تراش و فرز، CNC هفت محور و دوازده محور و در بخش کیفیت به دستگاه های سختی سنج، کوانتومتری و دستگاه تست کشش جهت ارزیابی خواص مکانیکی و متالورژیکی مواد اولیه و محصولات اشاره نمود. از دیگر موارد مهمی که در بخش کنترل کیفیت محصولات می توان به آن اشاره نمود کنترل 100 درصدی محصولات با توجه به طرح کیفیت همان محصول می باشد.

thin

آینده سازان

سیاست های کلی BoneTech


خودکفایی ملی در زمینه تولید تجهیزات پزشکی و جلوگیری از انتقال سرمایه ها به خارج از کشور اشتغالزایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم به واسطه فراهم شدن تقاضای جدید برای محصولات و کامل شدن سبد محصولات مقابله با تحریم های اقتصادی با خودکفایی در تولید تجهیزات پزشکی بومی کردن تکنولوژی های نوین دنیا در حوزه تولید نوآوری و تحقیق و توسعه در تولید محصولات با کیفیت بالاتر و ارزش افزوده بیشتر توسعه بازار و عرضه کالاها با تکنولوژی نوین و کیفیت بالا به قیمتهای مناسب ایجاد ارزش افزوده، سودآوری و کسب مزیت رقابتی پایدار به منظور تامین رضایت ذینفعان مدیریت موثر و بهره ور بر منابع با استفاده از فن آوریهای نوین و توانمندسازی منابع انسانی ورود به بازارهای بین المللی

مجوز فعالیت اینماد

تاریخ :1403/02/17

شماره شناسه : 95648

سایت شما به شماره مجوز 9854565فعال گردید!

  • مجوز شما در خصوص فعالیت های اینترنتی و معرفی میباشد.

تاریخ انقضاِ :1403/06/19

تاریخ شروع : 1403/02/10

امضامدیر مجوز

Translate »